Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeNie zgadzam siê z Tob±. Mia³em ju¿ kilka motocykli: supersporta, nakeda, turystyka. Obecnie je¿d¿ê na DL 650 i je¼dzi mi siê na nim najlepiej z wszystkich dotychczas posiadanych motocykli. Jest to motocykl, którym mogê pojechaæ po bu³ki, do pracy, na wycieczkê lub w dalek± podró¿ i do wszystkiego pasuje mi jak ula³. Nie jest za ciê¿ki, ¶wietnie siê prowadzi, jest niesamowicie wygodny, a przy tym pali tyle, co nic. Nie kupi³em go pod wp³ywem marketingu, tylko po wielu latach do¶wiadczeñ i poszukiwania idealnego dla mnie motocykla. Oczywi¶cie to, co idealne dla mnie, nie musi byæ idealne dla innych. I chyba tu dochodzimy do sedna. By³oby super mieæ w gara¿u: R1, ¿eby czasem sobie poszaleæ, FZ1 do miasta, FJR na wycieczkê, Midnight Stara, ¿eby na niego popatrzeæ, a Tenere w Bieszczady. Jest jednak oczywisty problem KASA, a przy okazji miejsce w gara¿u :) Dlatego powstaj± motocykle tzw. uniwersalne, które potrafi± mniej lub bardziej sprawdziæ siê w ka¿dych warunkach. Dla mnie takim motocyklem jest w³a¶nie V-Strom, dlatego z niecierpliwo¶ci± czekam na wiêkszego brata.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza